نودل گوشت چرخ کرده یکی از روش های بسیار خوشمزه برای تهیه یک غذای فوری و ساده می باشد. شما می توانید از هر طعم و مزه ی که دوست دارید از نودل ها استفاده کنید در کمترین زمان ممکن یک غذای فوری تهیه کنید. شما می توانید از سبزیجات مختلف برای تهیه نودل ها استفاده کنید. اگر زمان کافی برای تهیه یک غذا ندارید می توانید از نودل با گوشت چرخ کرده استفاده کنید. امروز در آشمزی طرز تهیه نودل گوشت چرخ کرده را به شما آموزش خواهش داد همراه ما باشید.

مواد لازم برای تهیه نودل گوشت چرخ کرده

نودل2 بسته
آبجوش2 پیمانه
پیاز1 عدد
گوشت چرخ کرده200 گرم
قارچ1 پیمانه
رب1 ق غذا خوری
پنیر پیتزابه مقدار لازم
نمک، فلفل سیاه، پودر سیر، آویشن، پاپریکابه مقدار لازم

طرز تهیه نودل با گوشت چرخ کرده

مرحله اول: تفت دادن گوشت و پیاز

ابتدا مقداری کره و روغن داخل تابه بریزید و بگذارید تا کره ذوب شود و بعد پیاز را پوست بگیرید و نگینی ریز خرد کنید و کمی تفت دهید تا سبک و طلایی شود و بعد گوشت را به همراه ادویه ها اضافه کنید و تفت دهید تا گوشت خوب سرخ شود.

مرحله دوم: افزودن قارچ

قارچ ها را اسلایس کنید و به همراه گوشت اضافه کنید و به دلخواه کمی آبلیموترش روی قارچ اضافه کنید تا قارچ ها در حین تفت دادن سیاه نشوند. به دلخواه می توانید در این مرحله کمی فلفل دلمه نیز اضافه کنید.

مرحله سوم: افزودن نودل

رب را به مواد اضافه کنید و تفت دهید تا بوی خامی رب گرفته شود و رب خوشرنگ شود. سپس آبجوش را روی مواد بریزید و صبر کنید تا به قل زدن بیفتد و بعد نودل را به همراه ادویه آن اضافه کنید.

مرحله چهارم: تهیه نودل با گوشت

صبر کنید تا رشته های نودل نرم شد و آب اضافی آن کشیده شود و در انتها پنیر را اضافه کنید و درب تابه را قرار دهید تا پنیر ذوب شود. نوش جان

نکات کلیدی در تهیه نودل گوشت چرخ کرده با قارچ

  1. می توانید از ذرت یا نخود فرنگی استفاده کنید.
  2. می توانید از هر طعم و مزه ی که دوست دارید از نودل استفاده کنید.
  3. افزودن پنیر دلخواه است.
1.5/5 - (4 امتیاز)

دسته بندی شده در: