کرم بیسکوییت را می توانید در وعده صبحانه به همراه نان میل کنید و همینطور می توانید با استفاده از آن برای تغذیه مدرسه کودکان نیز یک ساندویچ کرم بیسکوییت خوشمزه و جذاب تهیه کنید. این کرم بیسکوییت به راحتی و با چند قلم مواد قابل تهیه است و طعم بسیار خوبی دارد. از این کرم بیسکوییت برای تهیه دسر ها و تزیین آن ها نیز می توانید استفاده کنید. امروز در آشمزی طرز تهیه کرم بیسکوییت را به شما آموزش خواهیم داد همراه ما باشید.

مواد لازم برای طرز تهیه کرم بیسکوییت

بیسکوییت لوتوس یا پتی بور1 بسته
شیر1 استکان
دارچین1 ق مربا خوری
شکر2 ق غذا خوری
کره50 گرم
لیمو ترش1 ق غذا خوری سر خالی

طرز تهیه کرم بیسکوییت

مرحله اول: پودر کردن بیسکوییت ها

ابتدا بیسکوییت را از بسته خارج کرده و در مخلوط کن یا آسیاب بریزید تا بیسکوییت ها به خوبی پودر شوند. در ادامه دارچین و شکر را اضافه کنید و مواد را با مخلوط کن خوب میکس کنید تا یکدست شوند.

مرحله دوم: اضافه کردن سایر مواد

کره و لیمو ترش را اضافه کرده و شیر را کم کم اضافه کنید و بعد از هر بار اضافه کردن مواد را به خوبی هم زده تا یکدست و ترکیب شوند. بعد از اینکه مواد به خوبی ترکیب شدند می توانید از این کرم بیسکوییت استفاده کنید یا آن را در ظرف شیشه ای درب دار در یخچال نگه داری کنید.

مرحله سوم: طرز تهیه کرم بیسکوییت شکلاتی

برای تهیه کرم بیسکوییت شکلاتی تمام مراحل مانند تهیه کرم بیسکوییت ساده است با این تفاوت که در هنگام اضافه کردن مواد باید پودر کاکائو را الک کرده و آن را نیز اضافه کنید تا با سایر مواد ترکیب شود. کرم بیسکوییت شکلاتی شما به همین راحتی قابل تهیه است و می توانید نوش جان کنید.

فوت و فن های طرز تهیه کرم بیسکوییت

  1. این کرم در ظرف در بسته به مدت یک هفته در یخچال قابل نگهداری است.
  2. شما می توانید دارچین را حذف کرده و به جای آن از وانیل برای طعم دهی استفاده کنید.
  3. به جای شکر می توانید از پودر قند الک شده یا مقداری عسل نیز استفاده کنید.
  4. از این کرم بیسکوییت می توانید در وسط بیسکوییت های خود نیز استفاده کنید تا خوشمزه تر شوند.
  5. این کرم بیسکوییت اگر با بیسکوییت لوتوس تهیه شود بهتر است اما به دلیل قیمت زیاد آن می توانید از پتی بور نیز استفاده کنید.
Rate this post

دسته بندی شده در: